Vårt paketerade Intranät 360 hjälper dig att snabbt och enkelt komma igång med att samarbeta och engagera alla medarbetare och hela organisationen. Vi tror att man ökar produktivitet, samarbete och kommunikation med ett digitalt verktyg som användarna har lätt att förstå och gilla. Det ska vara lätt att skapa, hitta och dela innehåll och det ska vara enkelt att skapa de rum och ytor man behöver för att samarbeta. Genom att tillhanda hålla s.k. self-service med guider och rekommenderade mallar för samarbete gör vi det lätt för användarna. Med en paketerad lösning och inbyggda tjänster får du också förutsättningar för säkerhet och struktur.
Vår paketering Intranät 360 innehåller ett antal moduler. I paketeringen får du inte bara tillgång till funktionerna i Intranät 360, du får dessutom fördel av funktioner och stöd som finns i SharePoint och Office 365. Paketeringen finns också som Intranät 360 Business och Intranät 360 Enterprise. Vi jobbar alltid med standardfunktionalitet så långt det går.