Care

Support & förvaltning av tjänsterna i Microsoft 365 sker genom konceptet Care som finns i tre olika nivåer. Inom Care har vi tydligt definierade processer som har till syfte att skapa trygghet för dig som kund.  För ett långsiktigt partnerskap avsätter vi rätta resurser i ett dedikerat kundteam, som hanterar förvaltningen, incidenter och användarfrågor när snabb hjälp är viktig för er som kund.

Vi erbjuder Care för alla de tjänster vi levererar i den digitala arbetsplatsen. Care finns i följande tre nivåer

  • Nivå Standard
  • Nivå Mellan
  • Nivå Premium

De olika nivåerna har vi anpassat för att vi ska kunna skräddarsy upplägget efter era krav och behov av support och förvaltning av er digitala arbetsplatslösning. Dessutom är Care ett lättrörligt och flexibelt koncept som ger er möjlighet att ändra nivå vid behov. Ofta kompletteras Careupplägget med en förvlatnings- och vidareutvecklingsbudget.

Med vårt koncept Care agerar vi proaktivt och driver förvaltningen av er digitala arbetsplats lösning. Genom löpande förvaltningsmöten arbetar vårt kundteam med prioriterade aktiviteter för en optimerad support och förvaltning vilket bidrar till er verksamhetsnytta. Care är ett etablerat koncept som vi tagit fram åt flertalet av våra kunder, såsom Sveriges Radio, Swedish Space Corporation, Knightec med flera.

Nivå Standard

Vår vanligaste nivå som passar de flesta

  • Förvaltning, incidenthantering och användarfrågor
  • Avtalade responsnivåer vardagar kl 08-17
  • Dedikerat kundteam med certifierade SharePoint-utvecklare
  • Strukturerade förvaltningsmöten
  • Ärendehantering via supportportal, mail eller telefon
  • Rapporter

Nivå Mellan

Förvaltning med hälsokontroll

  • Förvaltning, incidenthantering och användarfrågor
  • Avtalade responsnivåer vardagar kl 08-17
  • Dedikerat kundteam med certifierade Microsoft-utvecklare
  • Strukturerade förvaltningsmöten
  • Ärendehantering via supportportal, mail eller telefon
  • Analys av besöksstatistik
  • Rapporter
  • Hälsokontroll löpande av lösning

Nivå Premium

Den mest omfattande nivån på service

  • Förvaltning, incidenthantering och användarfrågor
  • Avtalade responsnivåer med möjlighet till 24/7
  • Dedikerat kundteam med certifierade Microsoft-utvecklare
  • Strukturerade förvaltningsmöten och styrgruppsmöten
  • Ärendehantering via supportportal, mail eller telefon
  • Analys av besöksstatistik
  • Rapporter
  • Hälsokontroll löpande av lösning
  • Community tillsammans med andra premium kunder

Kontakta oss!

Vill du veta mer hur vi kan hjälpa dig med support och förvaltning av dina digitala arbetsplatslösningar? Kontakta oss så hjälper vi dig att hitta den bästa lösningen för just dig och din verksamhet.

*” anger obligatoriska fält

Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Andreas Warg

Vår VD är en glad Göteborgare som brinner för det som han anser vara viktigt i livet, det vill säga att må bra ihop med nära och kära, kollegor och kunder. Andreas är utbildad civilingengör inom datateknik, med hjärta för bade hård- och mjukvaruutveckling. På senare år har han rört sig från att ha händerna i tekniken, till att bygga morgondagens konsultstjärnor.